QUİCK MİLK SİHİRLİ PİPETLERLE TANIŞIN 



   Geçenlerde çok güzel bir kargo aldım kızlar.Bu güzel kargo @quickmilkturkiye sayfasından geldi .Bence dünya genelinden 7 den 70 e herkesin çok seveceği sihirli pipetler.Bana çikolatalı 🍫 ,muzlu 🍌 ve çilekli 🍓 sihirli pipetleri yollamışlardı.Tabi hemen denedim ve bayıldım ben bu pipetlere.Sade süt içemeyenler için ideal bir ürün.Birçok çeşiti var bu pipetlerin.Çok doğal tatları var.Şeker kamışı ve üzümden elde edilmişlerdir .Yapay renklendirici içermezler.Gluten içermiyor.5'li 6'lı 10'lu 13'lü paketler halinde satılmaktadır.



               


Sihirli pipetlerin kulllanımına gelirsek ;

*Pipetin uçlarını asla kesmeyin
*Bir bardak soğuk süte pipeti daldırın 
*Sütünüzü keyifle içinn 

İşte bu kadar basit kullanımıda var.











       Kısacası süt sevmeyen kimse kalmıycak.Süt keyfinizi sihirli pipetler ile taçlandırın derim.Bence sizlerde @quicklmilkturkiye sayfasına bir göz atmalısınız.










Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar