Öncelikle herkese merhaba bayağıdan beri burayı ihmal ettiğimin farkındayım.Ama emin olun artık haftada iki yazı yazmaya çalışacağım.Gelelim konumuz olan Acnecinamide ürününe .Bu ürün genel olarak yağlı ciltler için üretilmiştir.Ama her türlü cilt tipide kullanabilir.Hassas ciltler bile gönül rahatlığıyla kullanabilir kızarma ve tahriş yapmaz.Mesela benim cilt tipim hem yağlı hem hassas ben çok severek kullanıyorum.Diğer ürünler gibi kızarma yapmadı .




  


                       Ergenlik dönemimden beri sivilce ve siyah noktalarla başım dertteydi.Ben genelde elimle sıkar yara yapardım.Sonra siyah nokta ve sivilce temizleme çubuğu aldım ama gene bitiremedim bu şikayetlerimi.En sonunda @syucomtr sayfasının bu güzel kargosu ile bu ürünle tanışma fırsatı buldum.Sabah akşam kullanıma uygun bir temizleme jelidir kendisi.Başta da belirttiğim gibi tüm cilt tipleri kullanabilir.Derinlemesine temizlik sağlıyor.Olan sivilceleri ilk günden söndürüyor.





Beni bu güzel ürünle tanıştıran ve sizlerinde uygun fiyata bu ürünü almak isteyeceğiniz sitenin adresini de buraya bırakıyorum.Bence bu siteye bir göz gezdirin derim .









Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar